A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Коростишівський
дитячо-юнацький клуб
фізичної підготовки
Девіз: "Рух- це здорово!"

Самооцінювання

С А М О О Ц І Н Ю В А Н Н Я

                              Загальні відомості

 

Коростишівський дитячо-юнацький клуб фізичної підготовки

                Коростишівський ДЮКФП – заклад позашкільної освіти. Тип підпорядкування – міський. Заклад знаходиться у комунальній формі власності Коростишівської міської ради.

                    У період з 22 лютого по 04 березня 2016  року   відділом освіти Коростишівської районної держадміністрації проведено  атестаційну експертизу  закладу. Атестаційна комісія прийняла рішення про визнання Коростишівського дитячо-юнацького клубу Житомирської області атестованим.

          Коростишівський  ДЮКФП наказом управління освіти Житомирської обласної державної адміністрації від 09.11.1995 року №92 занесений до Державного реєстру закладів освіти і отримав ліцензію ЛЗ № 060883.

 

             ДЮКФП надає право на здійснення діяльності для одержання освіти за рівнем  профільного позашкільного закладу. Ліцензію  видано на спортивно-оздоровчий напрямок.

1.Освітнє середовище закладу позашкільної освіти

 Наявність необхідних ресурсів для створення освітнього середовища

 

               Заклад у своїй діяльності  керується  законом України «Про освіту», Положенням про позашкільну освіту, Статутом закладу, Освітньою програмою закладу, Положенням про внутрішню систему забезпечення якості освіти. Державною Програмою соціального розвитку фізичної культури та спорту та іншими нормативними документами.

         Матеріально-технічна та науково-методична база відповідають типу профілю закладу позашкільної освіти.

                       Корстишівський ДЮКФП має своє приміщення. Загальна площа становить 146,6 кв.м. На будівлю оформлено інвентаризаційну справу, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності. Земельна ділянка на якій розташоване приміщення  ДЮКФП становить 0,0637 га, має кадастровий номер та  нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

                 Для реалізації освітньої і навчальних програм відповідно до типу та профілю закладу освіти  ДЮКФП орендує спортивну базу закладів загальної середньої освіти, закладів дошкільної освіти, Коростишівського Будинку культури на умовах угоди про співпрацю.

       

                   ДЮКФП фінансується  з міського бюджету. Кошторис витрат на навчальний рік затверджується відділом освіти, молоді та спору Коростишівської міської ради. Аналізуючи стан та потреби закладу на наступний рік, адміністрація надає  попередню інформація в  бухгалтерію  відділу освіти, молоді та спорту щодо потреб в коштах по кожному  КЕКВ.         

            Для забезпечення освітньої та навчальних програм всіх гуртків

                               ДЮКФП   забезпечений  технічними засобами : комп’ютер -1,  ноутбуків -4.  Гуртки з легкої атлетики, настільного тенісу, волейболу, баскетболу, бадмиінтону частково забезпечені спортивним обладнанням , але його щорічно необхідно поповнювати , так як  м’ячі футбольні, баскетбольні, волейбольні, м’ячі теністі, воланчики, скакалки, ракетки та ін. зношуються протягом року і  непридатні для використання. Дитячо-юнацький клуб потребує поліпшення матеріально-технічної бази. Для гуртка з настільного тенісу необхідно придбати стаціонарне приміщення, так як тенісні столи  при неодноразовому їх складанні і розкладанні за рік  ломаються. Гуртки з шашок і шахів  обладнанням забезпечені. Також забезпечені навчальними та спортивнити посібниками.

2. Створення безпечних і нешкідливих умов навчання та праці

 

 

ДЮКФП має  власну територію. Територія  не має огорожі, що не забезпечує від проїзду стороннього транспорту. На  території відсутні ями, чисто та охайно. Періодично проводиться косіння трави. Є квітник. Приміщення закладу є недоступним для несанкціонованого доступу сторонніх осіб.

  Для забезпечення безпечності та комфортності приміщення, колектив ДЮКФП розпочинає цю роботу з підготовки закладу до нового навчального року. На початок літа складається план робіт. В даному плані враховуються необхідні роботи та силами колективу протягом літнього періоду проводиться поточний ремонт. Для фарбування стін,  підлоги, дверей   використовуються світлі кольорові гами, які створюють враження привабливого простору, прохолодної свіжості.

З метою забезпечення безпечності роботи гуртків на початку навчального року розробляються  Комплексні заходи з охорони праці, видаються накази:  «Про організацію охорони праці», « Про відповідальність за збереженням здоров’я учасників освітнього процесу», «Про заходи забезпечення створення здорових умов життя та запобігання дитячого травматизму».

В самому приміщенні є  електрощитова,  два вогнегасники, план евакуації.

 

У закладі забезпечується дотримання санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Під час прибирання використовуються  дезінфікуючі засоби.  Належна  увага приділяється   чистоті повітря, яке забезпечується  вологим прибиранням та провітрюванням.

 Прибиральниця, згідно посадових обов’язків виконує необхідний об’єм робіт до початку роботи та підтримує його протягом робочого дня. Діти відвідують гуртки на спортивних базах освітніх закладів міста  і до прибирання не залучаються.

   В  приміщенні закладу  природне освітлення.  Для штучного освітлення використовуються лампи економки.

Опалення в приміщенні індивідуальне.

Велика увага приділяється дотриманню дітьми санітарно-гігієнічних норм, особливо особистій гігієні (переодягання в тренувальну, чисту  форму; миття та обробка рук). Керівники гуртків слідкують, контролюють, періодично проводять бесіди, де піднімають питання особистої та спортивної гігієни.

Заняття проходять з дотриманням санітарних норм.

Навчально-тренувальні заняття проводяться на спортивних базах ЗЗСО міста, Коростишівському  Будинку культури, у закладі дошкільної освіти №6. У приміщенні клубу тренування не проводяться так як немає укриття.  Заняття гуртка проводяться згідно розкладу.

      У приміщенні наявний санвузол  в якому знаходяться рукомийник, унітаз, мило, паперові рушники, засіб для дезінфекції рук.  У приміщенні є меблі. 

 

В ДЮКФП розроблені  інструкції з техніки безпеки. Ведуться журнали інструктажів  для працівників та для гуртківців з техніки безпеки.

Наявний журнал обліку вогнегасників, журнал  обліку видачі інструкцій з охорони праці та протипожежної

Видаються накази  на призначення відповідальних осіб за роботу з охорони праці, пожежної безпеки;

Наявний план евакуації на випадок виникнення пожежі;

Під час підготовки закладу до н.р. проводиться огляд, випробування та перезарядка вогнегасників. Проводиться повірка манометра. В приміщенні наявний протипожежний щит.

 

Керівники гуртків  проводять інструктаж здобувачів освіти  двічі на рік та  фіксують у відповідних журналах. Перед проведенням спортивно-масових заходів та відряджень на змагання   проводиться цільовий інструктаж. При потребі, або відповідно до рекомендацій  відділу освіти, молоді та спорту проводяться позапланові інструктажі, як з працівниками, так і з вихованцями.

В кожному гуртку  ведуться наступні документи з техніки безпеки та охорони праці:

    1. Журнал  реєстрації вступного інструктажу для здобувачів освіти;
    2.  Одночасно керівники гуртків ведуть  систематичну роз’яснювальну  роботу серед здобувачів освіти, де піднімають, доводять та обговорюють різноманітні питання, що відносяться до запобігання дитячого травматизму, охорони життя і здоров’я, відповідального ставлення до свого здоров’я,  вміння передбачити та дати належну оцінку негативним вчинкам.
 

Стан роботи з охорони праці, техніки безпеки, під час освітнього процесу в клубі знаходиться під щоденним контролем адміністрації.

  В ДЮКФП розроблені посадові інструкції, інструкція з безпеки життєдіяльності для проведення вступного інструктажу з учасниками освітнього процесу, інструкції з охорони праці для педагогічних та технічних працівників , інструкції з охорони праці для кожного виду діяльності здобувачів освіти.  Всі вони затверджені директором клубу.

  Адміністрацією школи здійснюється постійний контроль за своєчасним навчанням педагогічних працівників з охорони праці та безпеки життєдіяльності.  

  Здобувачі освіти щороку надають медичну довідку про  дозвіл займатися у гуртку.

Працівники ДЮКФП в установлені терміни проходять медичний огляд та мають санітарні книжки.

Стан роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності постійно аналізується. Дані питання заслуховуються на нарадах при директору та на семінарах-практикумах. Виробничого та дитячого  травматизму немає.

Керівниками гуртків постійно проводиться робота з профілактики травмування, запобігання в усіх можливих випадках.

 

Працівники  ознайомлені з алгоритмом дій у разі нещасного випадку з учасниками освітнього процесу  та алгоритмом дій під час сигналу повітряної тривоги.

 

     Формування навичок здорового способу життя

 

Одними з основних завдань гурткових навчальних програм є сприянням фізичному розвитку та зміцненню здоров’я, пропагування здорового способу життя, збільшення рухової активності. Виходячи з цього, основними напрямками формування навичок  здорового способу життя в  ДЮКФП  є такі:

1. Щороку в літній період керівники гуртків надають допомогу в  ремонті спортивних залів  ліцеїв на базі, яких проводиться навчально-тренувальні заняття та змагання..

2. Забезпечення необхідним спортивним інвентарем.

3.У навчально-тренувальному процесі, у кожній програмі гуртка є загальна фізична підготовка, яка включає вивчення спортивних та рухливих ігор, елементів гімнастики, акробатики  вся ця діяльність формує у вихованців поняття, що фізичні вправи і здоров’я невід'ємні одне від одного.

4. Приймають участь у фізкультурно-оздоровчих і спортивно-масових заходах. Основною метою фізкультурних спортивно-масових заходів  є не тільки створення сприятливих умов та забезпечення права дитини на заняття фізичною культурою і спортом, а й  задоволення їхніх потреб в оздоровчих послугах та популяризації здорового способу життя, виховання Патріота України.

В ДЮКФП  найбільш поширеними масовими фізкультурно-спортивними заходами є проведення та участь  у Гімназіаді школярів Коростишівської територіальної громади , відкритої першості міста  до визначних дат з шахів, шашок, баскетболу, волейболу, легкої атлетики,настільного тенісу, бадмінтону. Проведення майстер-класів з даних видів спорту, проведення спортивно-мистецьких свят, фестивалів «Рух-це здорово!», «Будь активним заради миру».  Проведення та участь в обласній Гімназіаді  школярів Житомирщини. Участь у Всеукраїнській Гімназіаді школярів. Такого роду заходи є не тільки засобом пропаганди здорового способу життя, але й потужним засобом виховання патріотизму.

5. Особистий приклад педагогів та батьків. Враховуючи, що  керівник гуртка є головною фігурою освітнього процесу, його особистий приклад є могутнім фактором виховного впливу на здобувачів освіти. Керівники гуртків тримають себе у відмінній фізичній формі. Проявляючи гуманізм, інтелігентність, морально-етичні якості  (правдивість, чесність, справедливість, порядність) – сукупність цих якостей створює його авторитет та позитивно впливає на  формування у вихованців навичок здорового способу життя. Керівники гуртків приймають участь у обласних та всеукраїнських змаганнях . Є чемпіонами області з шахів, тенісу настільного, бадмінтону.

6.Проводиться  просвітницька робота. В гуртках керівники гуртків систематично проводять тематичні бесіди, де торкаються питань режиму навчання, активної діяльності та відпочинку, вироблення навичок особистої гігієни, загартування, профілактика шкідливих звичок, участь у всеукраїнських мистецько-образотворчих конкурсах. У 2023 році вихованці відділення шахів  стали переможцями такого заходу.    Недоліком є недостатня масовість участі здобувачів освіти в позашкільних заходах фізкультурно-спортивного характеру.

 

У закладі реалізуються заходи із запобігання будь-яким формам насильства, булінгу учасників освітнього процесу. Це питання розглядалося на нараді при директору. Робота проводиться відповідно плану роботи.

Керівники гуртків проводять періодично роз’яснювальну роботу серед здобувачів освіти та доводять необхідність дружніх відносин в колективах.

 Складено  план заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у гуртках.  Педагогічні працівники досить серйозно відносяться до  будь яких проявів насильству / цькування серед здобувачів освіти. Протягом навчального року у закладі не зареєстровано випадків булінгу. Дане питання потребує постійної уваги з боку педагогічних працівників.

 

3 Створення інклюзивного освітнього середовища

                     У закладі є діти з особливими потребами  (уора)

              Навачально-тренувальні заняття з дітьми з особливими потребами проводяться на спортивній базі  ліцею №9 ім. О.Ольжича. Дитина має порушення опорно-рухового апарату , займається на відділенні настільного тенісу.

 

 

 

 Заклад тісно взаємодіє з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру. Приймаємо участь у семінарах.Запрошуємо фахівців до закладу.

 

       

4.Управлінська діяльність

 Організаційно-правові засади діяльності закладу освіти

 

Будь який заклад позашкільної освіти діє на підставі статуту, що затверджується засновником закладу. ДЮКФП  не є виключенням. Установчі документи розробляються відповідно до Конституції України, Закону України “Про освіту”, Закону України “Про позашкільну освіту», Положення про позашкільний навчально-виховний заклад,  іншими документами та нормативно-правовими актами, які забезпечують формування та реалізують державну політику у позашкільній освіті.

До установчих документів  відносяться: Статут ДЮКФП; Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи; Відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ); Довідка з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ); Довідка про взяття на облік платника податків;  Повідомлення про взяття на облік юридичної особи; Повідомлення про взяття на облік страхувальника; Страхове свідоцтво; Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; Повідомлення про взяття на облік платника страхових внесків.

Усі установчі документи відповідають вимогам законодавства.

 

Згідно засідання педагогічної ради від 01.09.2022 створено Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти . Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в ДЮКФП розроблено відповідно до Законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», наказу Державної служби якості освіти України від 29.09.2021 року №01-11/66 «Про формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти та проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів у закладах позашкільної освіти»; положення Національного стандарту ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю» статуту ДЮКФП та інших нормативно – правових документів.

Основні завдання внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ДЮКФП :            

          1.Контроль за виконанням освітньої програми, навчального плану, якістю знань, умінь та навичок у здобувачів освіти, розробка рекомендацій щодо їх покращення; 2.Моніторинг якості освіти та створення сприятливого, комфортного середовища для здобувачів освіти; 3.Створення необхідних умов для підвищення професійного рівня педагогічних працівників закладу.

 

   ДЮКФП – це профільний позашкільний заклад , основним напрямком якого є спортивно-оздоровчий, який забезпечує формування в учнівської молоді здоровогоспособу життя, рухової активності, систематичного виконання фізичних вправ та занять фізкультурою і спортом, загартування, високої патріотичної свідомості, національної гідності.

Організаційно – правовими засадами діяльності  ДЮКФП є:

– Освітній  процес, спрямований на надання необхідних навичок і вмінь загальної та спеціальної фізичної підготовки, формування свідомої високоорганізованої особистості сучасного українського суспільства;

– спортивно – масова діяльність, спрямована на організацію спортивноно-масових заходів, турнірів, змагань, спортивно-мистецьких свят, змістовного дозвілля дітей та молоді;

– Інформаційно – методична робота, спрямована на удосконалення програм, змісту, форм і методів спортивно-оздоровчої та спортивно-масової роботи;

– Навчально – тренувальна робота, спрямована на удосконалення фізичного розвитку дітей, рухової активності та спортивних досягнень дітей та молоді, набуття навичок спортивно-оздоровчого характеру.

 ДЮКФП згідно статуту працює за річним планом роботи затвердженого педагогічною радою та погодженого радою клубу.

Освітній процес у  ДЮКФП здійснюється за планами і програмами, затвердженими педагогічною радою ДЮКФП.

Педагогічна рада ДЮКФП є  колегіальним органом управління закладом, створеним для вирішення основних питань діяльності клубу. Педагогічна рада проводиться не рідше трьох раз на рік та в своїй роботі керується Положенням  про педагогічну раду.

При потребі, педагогічна рада розглядає реалізацію планів роботи, корегує їх у разі потреби, виходячи з своїх повноважень.

Керівником закладу є директор, який  здійснює безпосереднє управління ДЮКФП  і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність.

 

Учасниками освітнього процесу в ДЮКФП є:

–          Здобувачі освіти;

–          Педагогічні працівники;

–          Батьки та особи, які їх замінюють;

–          Директор та завідуюча організаційно-масовим відділом.

В школі функціонують 7 гуртків (39 груп) спортивно-оздоровчого профілю:

–  легка атлетика   – 8 груп;

 

–  теніс настільний – 7 груп;

–  шашок  – 3 групи;

–  волейболу – 2 групи;

–  баскетболу – 1 група;

_   бадмінтону – 6 груп;

_    шахів            - 12 груп 

 

 

Зарахування вихованців у ДЮКФП здійснюється протягом навчального року за їх бажанням і на підставі заяви від батьків або осіб, які їх замінюють. Також, подається довідка медичного закладу про відсутність у них протипоказань для занять у  гуртках

До ДЮКФП  згідно статуту зараховуються вихованці віком від 6 років.

Здобувачі освіти, які досягли 18 років і  які закінчили курс  загальної фізичної підготовки  і спеціальної фізичної підготовки випускаються із гуртка  наказом  по ДЮКФП .

У канікулярні, вихідні та святкові дні ДЮКФП працює за розкладом.

Кожний гурток проводить 3 заняття на тиждень. Групи загальної фізичної підготовки по 2 академічні години, групи спеціальної фізичної підготовки по  3 академічні години.

Розклад занять гуртків враховує вікові особливості.

Початок і закінчення занять, різноманітних заходів визначаються керівником відповідно до режиму роботи ДЮКФП та правил внутрішнього трудового розпорядку з урахуванням допустимого навантаження на вихованців. 

 

Навчальний рік у ДЮКФП  починається з 1 вересня.

Комплектування гуртків  здійснюється у період з 1 по 15 вересня, який вважається робочим часом керівника гуртка. Протягом навчального року за наявності вільних місць може проводитись додатковий набір.

 Середня наповнюваність гуртків становить, як правило   15 вихованців.

)

Динаміка мережі гуртків за останні три роки залишається стабільною  7 гуртків.

Динаміка мережі гуртків за останні  три роки

Кількості здобувачів освіти за останні три роки на

1 січня:

2021 р. – 585

2022 р. – 585

2023 р. – 585

Сформованість та дієвість роботи органів громадського самоврядування закладу

 

Загальні збори  трудового колективу є вищим колегіальним органом самоврядування  ДЮКФП. Діє рада клубу в склад якої входять  здобувачі освіти, батьки, працівники . Засідання проводяться не рідше одного разу на рік . Розглядаються питання щодо перспективного розвитку, питання  виконання колективного договору, заслуховується  звіт директора навчального закладу та оцінюється його діяльність, розглядаються інші питання діяльності закладу

 Співпраця з науковими, культурно-просвітницькими, фізкультурно-оздоровчими (спортивними) установами, іншими закладами освіти, громадськими об’єднаннями

 

ДЮКФП співпрацює та підтримує зв’язки з  Житомирським державним університетом іт. І.Я Франка факультетом фізичного виховання, Житомирською обласною федерацєю з шахів, бадмінтону, легкої атлетики, тенісу настільного, баскетболу, Житомирським обласним відділенням (Комітету) фізичного виховання та спорту МОН України, закладами освіти  Коростишівської міської ради.

ДЮКФП забезпечений керівниками гуртків відповідно до штатного розпису. Є вакасія заступника директора з навчально-виховної роботи. 

 

    ДЮКФП щорічно перед початком навчального року  працює над забезпеченням   педагогічними працівниками гуртків відповідно штатного розпису. Спостерігається плинність молодих педкадрів. Основна причина – низька заробітна плата.

Згідно Закону України «Про Освіту», Концепції

      освіти, рівень професійної підготовки педагогічних працівників  закладу  відповідають вимогам законодавства.

Керівники гуртків  клубу  відвідують  семінари;   засідання обласних спортивних федерацій. Створено  громадську організацію з шахів.Педагоги  створюють  умови для фізичного, спортивного, всебічного розвитку дітей, забезпечують  засвоєння ними освітніх програм;  знають основи педагогіки та психології; уміють вирішувати педагогічні проблеми; вміють встановлювати контакт з дітьми, батьками та колегами; дотримаються педагогічної етики, моралі; постійно вдосконалюють свій професійний та спортивний рівень.

 

 

Законом України «Про освіту» в  статті 50 передбачено «Атестації педагогічних працівників.

У  закладі педагогічною радою схвалюється план підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників. Підвищення кваліфікації здійснюється шляхом дистанційного навчання на базі ЖОІППО. Атестуються комісією .

З метою інформування щодо атестації,  на стенді «Атестація»,  в будь який час можна ознайомитись  з Положенням про атестацію педагогічних працівників, графіком про атестацію  та підвищення кваліфікації педагогів та результатами атестації.  Керівники гуртків  проходять  курси підвищення кваліфікації та атестуються вчасно.

 

         ДЮКФП  має свій власний сайт на якому висвітлюється робота  ДЮКФП.

                                Формування та забезпечення академічної доброчесності.

 

В закладі розроблено Положення про академічну доброчесність. Згідно положення Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, тренування та провадження наукової  діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та тренування або наукових  досягнень. Основними критеріями дотримання академічної доброчесності є:

1.Посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей; 2.Дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;

3.Надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну діяльність; 4.Контроль за дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти;

5.Об’єктивне  оцінювання результатів навчання.

За порушення академічної доброчесності педагогічні працівники можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності: 1.Відмова в присвоєнні кваліфікаційного розряду; 2.Позбавлення присвоєного кваліфікаційного розряду

 

Згідно Положення про академічну доброчесність в ДЮКФП  працівники та здобувачі освіти проінформовані щодо дотримання академічної доброчесності.

       
           Директор                                                   Зінаїда  ГАПУНЕНКО  

Червень, 2023 р.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень